Συχνές Ερωτήσεις

  • Δίπλα στην επιθυμία σου για Καλύτερα Ταξίδια!

Αεροπορικά Εισιτήρια

  • Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται με μόλις 3 κλίκ. Εισάγετε τις πληροφορίες για το ταξίδι σας στην μαχανή αναζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων, αεροδρόμιο αναχώρησης, προορισμού, ημερομηνίες ταξιδιού, αριθμό επιβατών και κάντε το πρώτο κλικ για αναζήτηση. Θα σας εμφανιστεί η σελίδα αποτελεσμάτων με τις διαθέσιμες πτήσεις και τις τιμές τους. Για την διευκόληνση και την γρηγορότερη πλοηγησή σας, έχουμε ομαδοποιήσει όλες τις πτήσεις βάση τιμής. Έτσι έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε οποιαδήποτε πτήση επιθυμείτε και να την συνδυάσετε με οποιαδήποτε πτήση επιστροφής (εφόσον η αναζήτησή σας είναι μετ΄ επιστροφής) απο αυτές που βρίσκονται στο ίδιο μπλοκ τιμών. Εφόσον έχετε επιλέξει τις πτήσεις που θέλετε κάντε το δεύτερο κλικ στο πεδίο Κράτηση Τώρα. Έχετε φτάσει στο βήμα όπου πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία των επιβατών και τα στοιχεία επικοινωνίας και πληρωμής. Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση και αποδεχθείτε την πολιτική ακύρωσης και τους όρους χρήσης του Airshop κάντε το τρίτο κλικ στο πεδίο Πληρωμή. Αν ο τρόπος πληρωμής που επιλέξατε δεν είναι με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα άλλα με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πληρωμή στο γραφείο, το πεδίο που θα πρέπει να κάνετε κλικ δεν θα γράφει Πληρωμή αλλά Ολοκλήρωση Κράτησης. Πλέον έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία, ακολουθεί η σελίδα επιβεβαίωσης.
  • Στο Airshop πιστεύουμε οτι η τιμή είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, αλλά όχι ο μοναδικός πάντα, που θα σας κάνει να πάρετε την απόφαση για τελική επιλογή. Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε την τεχνολογία Best Finder Plus όπου ένας ειδικός αλγόριθμος υπολογίζει την σχέση της τιμής με παράγοντες όπως η συνολική διάρκεια ταξιδιού, οι ενδιάμεσες στάσεις, οι ώρες πτήσεων, και ταξινομεί σε μια κλίμακα από το 0 (οχι καλό) εώς το 10. (καλό) Οι ανάγκες, οι επιθυμίες, οι ιδιαιτερότητες του καθενός ξεχωριστά είναι πολύπλοκές και γιαυτό πάντα η τελική απόφαση για την επιλογή της πτήσης είναι δική σας και τελείως αναξάρτητη από την βαθμολογία που εμφανίζετε.
  • Οι ώρες αναχώρηση και άφιξης που εμφανίζονται είναι τοπικές ανάλογα με την χώρα από την αποία αναχωρείτε και στην χώρα στην οποία προσγειώνεστε. Αν αναφέρετε οτι αναχωρείτε από Φρανκφούρτη 15.55 και έχετε άφιξη στο Λονδίνο 16.20, η ώρα αναχώρησης είναι Γερμανίας και η ώρα άφιξης Μεγάλης Βρετανίας. Η πραγματική ώρα πτήσης είναι 1 ώρα και 25 λεπτά μια που οι δύο χώρες έχουν μια ώρα διαφορά μεταξύ τους. Σε κάθε δρομολόγιο σας αναφέρουμε την πραγματική ώρα πτήσης, άρα δεν χρειάζετε εσείς να κάνετε τους υπολογισμούς. Απλά πηγαίνετε εγκαίρως στο αεροδρόμιο για την αναχώρησή σας.
  • Οι τιμές που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι συνολικές για όλους τους επιβάτες που έχετε εισάγει στην μηχανή αναζήτησης. Αν έχετε βάλει 2 ενήλικες και 1 παιδί η τιμή που σας εμφανίζει είναι και για τους τρεις επιβάτες. Αν επιθυμείτε να δείτε αναλυτικά πόσο είναι η τιμή για τον κάθε επιβάτη ξεχωριστά μπορείτε να κάνετε κλικ στο + δίπλα από το λεκτικό ανάλυση τιμής.
  • Υπάρχει περίπτωση να σας εμφανιστεί αυτό το μήνυμα και τρεις είναι οι πιθανές αιτίες. Η πρώτη περίπτωση έχει να κάνει με τον αριθμό των τελευταίων θέσεων που είχε διαθέσιμη η αεροπορική εταιρεία στην συγκεκριμένη τιμή, ο οποίος εξαντλήθηκε στο διάστημα που εσείς βλέπατε τις διαθέσιμες επιλογές μέχρι να κάνετε κλικ στο Κράτηση Τώρα. Η δεύτερη περίπτωση είναι να έχετε δεσμεύσει εσείς ήδη μία φορά την θέση κάνοντας εναλλαγές από την σελίδα πληρωμής στην σελίδα αποτελεσμάτων και να ξαναπροσπαθείτε τώρα να την ξανά δεσμεύσετε. Σε αυτή την περίπτωση περιμένετε ένα δεκάλεπτο, κάντε νέα αναζήτηση, και προχωρήστε την διαδικασία αγοράς. Η τρίτη περίπτωση έχει να κάνει με τον χρόνο ανανέωσης του συστήματος μας με το αντίστοιχο της αεροπορικής εταιρείας. Η θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη απλά το σύστημα δεν έχει προλάβει να ανανεωθεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να επιλέξετε την νέα τιμή που σας εμφανίζουμε, εφόσον το επιθυμείτε, και να προχωρήσετε στην διαδικασία αγοράς του εισιτηρίου σας.
  • Τα στοιχεία επιβατών, όνομα και επίθετο πρέπει να γραφτούν με ΛΑΤΙΝΙΚΟΥΣ χαρακτήρες όπως ακριβώς γράφονται και στο ταξιδιωτικό σας έγγραφο με το οποίο θα ταξιδέψετε. Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν πολύ αυστηροούς κανόνες και δεν κάνουν δεκτά αιτήματα για αλλαγή μετά την αγορά σας. Σε κάθε περίπτωση αν διαπυστώσετε οτι έχετε καταχωρύσει λάθος τα στοιχεία σας επικοινωνήστε άμεσα με το τηλεφωνικό μας κέντρο 8011 111222.
  • Μετά στην πληρωμή θα μεταβείτε αυτόματα στην σελίδα επιβεβαίωσης όπου πρέπει να αναγράφετε "Ευχαριστούμε, η κράτηση σας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία" Στην σελίδα εμφανίζονται επίσης οι κωδικοί επιβεβαίωσης της κράτησής σας, τα στοιχεία πτήσεων, τα στοιχεία επιβατών και επικοινωνίας. Παράλληλα σας στέλνετε αυτόματα στο e-mail που έχετε καταχωρήσει η επιβεβαίωση της κράτησης σας.
  • Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, απλά καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης αεροπορικών κρατήσεων στο 8011 111222 ή στείλτε μας e-mail στο support@airshop.gr αναφέροντας το σωστό e-mail και εμείς θα σας το στείλουμε στην σωστή διεύθυνση.
  • Όχι δεν χρειάζεστε να θυμάστε κανένα από τα στοιχεία της κράτησης σας. Βάση του ονόματος σας και κάποια από τα προσωπικά σας στοιχεία που δηλώσατε είμαστε σε θέση να κάνουμε ταυτοποίηση και να σας εξυπηρετήσουμε. Πάντως καλό θα ήταν, για την ποιο γρήγορη εξυπηρέτησής σας, να έχετε των κωδικό κράτησης του Airshop, που αναγράφεται τόσο στην σελίδα όσο και στο e-mail επιβεβαίωσης.
  • Εάν δεν έχετε λάβει e-mail επιβεβαίωσης, ίσως να οφείλεται σε ορθογραφικό λάθος της καταχωρημένης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης ή να αποθυκεύτηκε στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας. Ελέγξτε τον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (Spam/Junk) και αν πάλι δεν μπορείτε να βρείτε το e-mail επιβεβαίωσης επικοινωνήστε μαζί μας.
  • Το εισιτήριο σας (e-ticket) στέλνετε στο e-mail σας σε διάστημα 24 ωρών μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας. Όλα τα εισιτήρια πλέον είνια e-ticket και δεν υπάρχουν εισιτήρια σε έντυπη μορφή. Τα στοιχεία του εισιτηρίου σας αποθηκεύονται στην βάση δεδομένων της αεροπορικής εταιρείας με την οποία ταξιδεύετε. Η εκτύπωση του δεν είναι υποχρεωτική, καλό θα ήταν βέβαια να έχετε σημειωμένο το νούμερο του ηλετρονικού σας εισιτηρίου και των κωδικό κράτησης σας όταν φθάσετε στο αεροδρόμιο για την πιο άμεση εξυπηρέτησή σας.
  • Όχι, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (Low Cost Carriers) δεν εκδίδουν ηλεκτρονικά εισιτήρια. Το e-mail επιβεβαίωσης που σας στέλνoυμε και αναφράφει τον κωδικό κράτησης της αεροπορικής εταιρείας αρκεί για την επιβεβαίωση της κράτησής σας. Οι αερπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους όμως στις περισσότερες των περιπτώσεων απαιτούν υποχρεωτικά εκτύπωση της κάρτας επιβίβασης πρωτού να φτάσετε στο αεροδρόμιο. Την διαδικασία αυτή την αναλαμβάνουμε εμείς δωρεάν και σας στέλνουμε τις κάρτες επιβίβασης στο e-mail σας από 7 ημέρες εώς και 24 ώρες πριν την αναχώρησή σας. Ο χρόνος αποστολής εξαρτάτε απο τους κανονισμούς της κάθε εταιρείας ξεχωριστά. Εσείς θα πρέπει να εκτυπώσετε την κάρτα επιβίβασης και να την έχετε μαζί σας, σε διαφορετική περίπτωση υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για να σας την εκτυπώση η αεροπορική εταιρεία στο αεροδρόμιο.
  • Ναι, υπάρχουν αεροπορικές εταιρείες που απαιτούν να έχει γίνει ηλεκτρονικό check-in και να έχετε εκτυπωμένες τις κάρτες επιβίβασης όταν φτάσετε στο αεροδρόμιο. Αεροπορικές εταιρείες Low Cost ακολουθούν αυτή την διαδικασία όπως η Ryan Air, Easy Jet, Volotea, Tui Fly, Thomson, Wizz Air κ.α. Για αυτήν την περίπτωση σας ενημερώνουμε τόσο στην σελίδα επιβεβαίωσης, όσο και στο e-mail επιβεβαίωσης που σας στέλνουμε κατά την διαδικασία πραγματοποίησης της κράτησης σας. Το ηλεκτρονικό σας check-in πραγματοποιείτε από εμάς, το χρονικό διάστημα που είναι διαθέσιμο από το σύστημα της αεροπορικής εταιρείας και στέλνουμε στο e-mail σας τις κάρτες επιβίβασης. Εσείς θα πρέπει υποχρεωτικά να τις εκτυπώσετε και να τις έχετε μαζί σας. Τουλάχιστον 20 ώρες πριν την αναχώρηση σας θα πρεπει να έχετε παραλάβει στο e-mail σας τις κάρτες επιβίβασης, σε διαφορετική περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας. Σε περίπτωση που φτάσετε στο αεροδρόμιο και δεν έχετε την κάρτα επιβίβασης είναι δυνατή η επανεκτύπωσή της από την αεροπορική εταιρεία αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν και επιπλέον χρεώσεις τις οποίες θα κληθήτε να καταβάλετε στην αεροπορική εταιρεία.
  • Όχι, σας προσφέρουμε δωρεάν την υπηρεσία αποστολής των καρτών επιβίβασης στο e-mail σας στις περιπτώσεις που προαπαιτήτε από την αεροπορική εταιρεία.
  • Όχι, δεν είναι υποχρεωτική η διαδικασία του ηλεκτρονικού check-in από όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σας αναφέρουμε κάτι ούτε στην σελίδα επιβεβαίωσης ούτε στο e-mail επιβεβίωσης. Μπορείτε βέβαια να πραγματοποιήσετε ηλεκτρονικό check-in από το site της αεροπορικής εταιρείας με την οποία ταξιδεύετε, θα χρειαστείτε το νούμερο του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου ή τον κωδικό κρατησής σας τα οποία έχουν σταλεί στο e-mail σας την στιγμή που πραγματοποιήσατε την κράτησή σας. Σε διαφορετική περίπτωση η διαδικασία check-in μπορεί να γίνει στο αεροδρόμιο στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας χωρίς να έχετε χρηματικές επιβαρύνσεις.
  • Στις περιπτώσεις που πρέπει να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικό check-in για την αποστολή της κάρτας επιβίβασης, οι αεροπορικές εταιρείες απαιτούν αυτά τα στοιχεία. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις υπερατλαντικών ως επί το πλείστον πτήσεων, οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται τα στοιχεία των ταξιδιωτικών εγγράφων ώστε να δώσουν την άδεια για έκδοση αεροπορικού εισιτηρίου.
  • Για πτήσεις εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο μιάμιση ώρα πριν από την πτήση σας. Για Υπερατλαντικές πτήσεις τουλάχιστον 2 ώρες πριν. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει ηλκετρονικό check in στην κάρτα επιβίβασης αναγράφετε η ώρα που κλείνει η πύλη. Προσέξτε μέχρι την ώρα που κλείνει η πύλη θα πρέπει να έχετε παραδώσει αποσκευές, να έχετε περάσει και τον έλεγχο ταξιδιωτικών εγγράφων και τον έλεγχο χειραποσκευών από τα τμήματα ασφαλείας των αεροδρομίων και να βρίσκεστε στην πύλη από την οποία αναχωρεί το αεροσκάφος.
  • Βρέφη θεωρούνται από 2 μηνών εώς και 24 μηνών (να μην έχει κλείσει τους 24 μήνες) και παιδιά από 2 εώς και 11 ετών. Όλες οι υπόλοιπες ηληκίες θεωρούνται ενήλικες. Προσοχή οι ηλικίες υπολογίζονται βάση την ημερομηνίας που πραγματοποιείτε τα ταξίδι και όχι βάση της ημερομηνίας που αγοράζετε το αεροπορικό εισιτήριο. Έτσι αν ο επιβάτης την στιγμή που κάνετε αγορά εισιτηρίου είναι 22 μηνών άρα βρέφος, αλλά το ταξίδι σας το κλείνετε για τρεις μήνες αργότερα, όπου θα είναι 25 μηνών, πρέπει να δηλωθεί ως παιδί και όχι ως βρέφος. Το αντίστοιχο ισχύει και για τις ηληκίες των παιδιών.
  • Ασφαλώς και πρέπει να δηλώσετε το βρέφος όταν κάνετε αναζήτηση και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ταξιδέψει μόνο του χωρίς την συνοδεία ενήλικα. Για το βρέφος εκδίδετε κανονικά εισιτήριο όπως για τον ενήλικα και για το παιδί. Το αντίτυμο του εισιτηρίου το οποίο καταβάλει είναι πολύ μειωμένο και εξαρτάτε με την τιμή που καταβάλει ο ενήλικας για την συγκεκρινένη πτήση. Εξαρτάτε πάντα από τους εκάστοτε κανονισμούς της αεροπορικής εταιρείας αλλά σε γενικές γραμμές αντιστοιχεί στο 15% περίπου της αξίας του αεροπορικού εισιτηρίου του ενήλικα.
  • Λόγο της ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου θέματος δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε ηλεκτρονικά την αγορά εισιτηρίου για ασυνόδευτο παιδί, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και εμείς θα αναλάβουμε την όλη διαδικασία. Η κάθε αεροπορική εταιρεία έχει τους δικούς της κανονισμούς σε σχέση με την μεταφορά ασυνόδευτων παιδιών στις πτήσεις. Υπάρχουν εταιρείες που επιτρέπουν την μεταφορά ασυνόδευτων παιδιών και άλλες που δεν το επιτρέπουν καθόλου. Στις περιπτώσεις που επιτρέπεται, χρειάζεται να περαστούν προσωπικές πληροφορίες και στοιχεία παράδοσης και παραλαβής του παιδιού στην αεροπορική εταιρεία. Η υπηρεσία αυτή είναι χρεώσιμη από την αεροπορική εταιρεία.
  • Τα παιδιά και τα βρέφη χρειάζονται τα δικά τους, προσωπικά ταξιδιωτικά έγγραφα, ( Διαβατήριο, Βίζα, Ταυτότητα) όπως και οι ενήλικες για να ταξιδέψουν. Μόνο σε περιπτώσεις ταξιδιού εντός Ελλάδας μπορούν να ταξιδέψουν και με βιβλιάριο υγείας με φωτογραφία ή με πιστοποιητικό γέννησης με φωτογραφία.
  • Με τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους επιβάτης που δεν έχει κλείσει τα 16 (δεκαέξι) έτη ετών δεν μπορεί να ταξιδέψει μόνος τους. Στις υπόλοιπες εταιρείες μπορεί να ταξιδέψει με υποχρεωτική την υπηρεσία ασυνόδευτου για παιδιά από 5 (πέντε) έως 11 (έντεκα) και προαιρετική από 12 (δώδεκα) έως 16 (δεκαέξι) ετών. Αν έχετε κλείσει τα 16 έτη μπορείτε να ταξιδέψετε κανονικά ως ενήλικας.
  • Σε κάθε πτήση ξεχωριστά δεξιά από την ώρα άφιξης, σας εμφανίζουμε μεταξύ άλλον και ένα εικονίδιο αποσκευής το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις έχει κόκκινο χρώμα και σε κάποιες άλλες πράσινο. Στις περιπτώσεις του κόκκινου χρώματος δεν περιλαμβάνεται αποσκευή στην τιμή ενώ στις περιπτώσεις του πράσινου χρώματος περιλαμβάνεται. Ακόμα και αν επιλέξετε μία πτήση στην αρχική τιμή της οποίας δεν περιλαμβάνετε αποσκευή, σας δίνουμε την δυνατότητα, στο επόμενο βήμα να προσθέσετε τον αριθμό αποσκευών που επιθυμείτε με το αντίστοιχο κόστος που ορίζει ξεχωριστά η κάθε αεροπορική εταιρία.
  • Μπορείτε να προσθέσετε αποσκευή στην πτήση σας online στο βήμα όπου καταχωρείτε τα στοιχεία σας. Υπάρχει αναλυτική περιγραφή με το κόστος τις αποσκευής και τα κιλά της. Η επιλογή για την αποσκευή γίνετε ανα επιβάτη και ανα διαδρομή. Έτσι δεν είναι υποχρεωτικό σε όλους τους επιβάτες να προσθέσετε αποσκευή, ούτε για όλες τις διαδρομές. Σε περίπτωση που αποφάσισετε αργότερα, αφού ολοκληρώσετε την αγορά των εισιτηρίων σας, να προσθέσετε αποσκευή, μπορείτε να το κάνετε επικοινωνόντας με το τελεφωνικό μας κέντρο. Καλό θα ήταν η διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς να έχει πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 4 ώρες πριν την αναχώρηση της πτήσης σας.
  • Δικαιούστε να έχετε μαζί σας μία χειραποσκευή, την γυναικεία τσάντα χειρός ή έναν χαρτοφύλακα ή το laptop σας. Η κάθε αεροπορική εταιρεία έχει τους δικούς της κανονισμούς σχετικά με το επιτρεπομενο βάρος της αποσκευής και της διαστάσεις της. Τα συνήθεις επιτρεπόμενα κιλά είναι από 8 εώς 10Kg και οι διαστάσεις 55cm x 35cm x 20cm. Στην σελίδα των αποτελεσμάτων στο οικονίδιο της αποσκευής σας γράφουμε αναλυτικά τόσο τα κιλά όσο και τις διαστάσεις της χειραποσκευής που δικαιούστε.
  • Όλα τα υγρά και τζελ που επιτρέπετε να μεταφέρετε στην χειραποσκευή σας θα πρέπει να βρίσκονται σε σφραγισμένα δοχεία με χωρητικότητα όχι μεγαλύτερη των 100ml το καθένα. Το σύνολο των δοχείων πρέπει να είναι συσκευασμένο σε πλαστική, διάφανη και επανασφραγιζόμενη σακούλα με μέγιστη χωρητικότητα 1lt (1000ml). Επιτρέπεται μία μόνο τέτοια σακούλα ανά επιβάτη, που θα πρέπει να είναι κλειστή και θα παραδίδεται ξεχωριστά στον Έλεγχο Χειραποσκευών για εξέταση. Είδη φαρμακευτικής αγωγής, ενέσεις ινσουλίνης, κολλύρια και βρεφικά γάλατα αποτελούν εξαίρεση από τον παραπάνω κανόνα. Ειδικά για το γάλα, μπορείτε να διαθέτετε ποσότητες μεγαλύτερες των 100ml, αρκεί να το δηλώσετε στο check-in.
  • Μπορείτε ταυτόχρονα να κάνετε αναζήτηση για 7 άτομα συνδιάζοντας ενήλικες παιδιά και βρέφη. Τα παιδιά και τα βρέφη θα πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από ενήλικα.
  • Θα πρέπει να ολοκληρώσετε την πρώτη κράτηση που αφορά τα 7 άτομα και κατόπιν να προχωρήσετε σε επόμενη για τα υπόλοιπα άτομα που σας ενδιαφέρουν. Βέβαια δεν μπορούμε να δεσμευτούμε ότι η τιμή θα παραμείνει η ίδια, μετά την πρώτη σας αγορά και για τα υπόλοιπα άτομα. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να ζητήσουμε, κατόπιν σχετικής ειδικής συμφωνίας, τιμή για το σύνολο των ατόμων που θα ταξιδέψουν.
  • Ναι, μπορείτε με οποιοδήποτε τρόπο θεωρείτε εσείς καλύτερο. Η ομάδα τηλεφωνικής υποστήριξης του Airshop είναι πρόθυμη να σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά στο 8011 111222 ή με e-mail στην διεύθυνση support@airshop.gr
  • Μπορείτε να ακυρώσετε μια πτήση για την οποία έχετε αγοράσει εισιτήριο στέλνοντας μας την αίτησή σας στο e-mail support@airshop.gr αναγράφοντας των κωδικό κράτησης του Airshop, την πτήση που θέλετε να ακυρώσετε και τους επιβάτες.
  • Η επιστροφή χρημάτων εξαρτάτε από την τιμή και τους όρους ναύλου που την συνοδεύουν. Η κάθε αεροπορική εταιρεία έχει τους δικούς της κανονισμούς. Οι κανονισμοί αυτοί σας είναι διαθέσιμοι σε κάθε πτήση, στα αναλυτικά στοιχεία με το λεκτικό Όροι Ναύλου. Μπορείτε να κάνετε κλικ και να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους ναύλου στην κατηγορία ΄΄ακυρώσεις΄΄ ώστε να ενημερωθείτε πριν την αγορά σας για το αν και τι ποσό δικαιούστε πίσω σε περίπτωση ακύρωσης. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να καλέσετε το κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης 8011 111222 για να σας ενημερώσουμε για το αν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση αιτήματα για ακύρωση εισιτηρίου θα πρέπει να συνοδεύονται και με γραπτή σας αίτηση στο e-mail support@airshop.gr
  • Αφού πρώτα δοθεί η απαιτούμενη έγκριση με την επιβεβαίωση της αεροπορικής εταιρείας για την επιστροφή του ποσού προς την εταιρεία μας, κατόπιν προχωράμε στην διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Ο μέσος χρόνος της όλης διαδικασίας είναι 15 εργάσιμες μέρες.
  • Από την στιγμή που ο ναύλος του εισιτηρίου σας το επιτρέπει μπορείτε να αλλάξετε την πτήση σας, καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα στην νέα πτήση που θέλετε και για το τυχόν πρόστιμο αλλαγής.
  • Το κόστος της αλλαγής εξαρτάται από τους κανονισμούς ναύλου της συγκεκριμένης τιμής που έχετε αγοράσει το εισιτήριο σας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εφόσον η αλλαγή επιτρέπεται, η αεροπορικές εταιρείες χρεώνουν ένα minimum ποσό (penalty) για την αλλαγή συν την διαφορά ναύλου, αν υπάρχει, στην νέα πτήση που θα επιλέξετε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα στην νέα πτήση που θέλετε και για το τυχόν πρόστιμο αλλαγής.
  • Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πληρωμή στα γραφεία της εταιρείας μας. Οι δύο τελευταίοι είναι διαθέσιμοι μόνο σε περιπτώσεις που το επιτρέπει τόσο η ημερομηνία αναχώρησή σας σε σχέση με την ημερομηνία πραγματοποίησης της κράτησης, όσο και η τιμή της αεροπορικής εταιρείας. Ανάλογα με την πτήση που θα επιλέξετε, στο βήμα της πληρωμής θα σας εμφανιστούν οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής που πληρούν τις προϋποθέσεις.
  • Δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες των οργανισμών Visa, (χρεωστικές/πιστωτικές/προ πληρωμένες) MasterCard, (χρεωστικές/πιστωτικές/προ πληρωμένες) Maestro, American Express, Diners.
  • Η διαδικασία χρέωσης αρχίζει μόλις πατήσετε το κουμπί ‘’ Πληρωμή ‘’ στην σελίδα μας και αφού έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης και τους κανονισμούς ναύλου της αεροπορικής εταιρείας. Ζητάμε προέγκριση από την Τράπεζά σας για την συνολική αξία των εισιτηρίων που θέλετε να αγοράσετε και κατόπιν προχωράμε στην αγορά των εισιτηρίων σας από την αεροπορική εταιρεία. Μετά την επιβεβαίωση της αεροπορικής εταιρείας προχωράμε σε τελική δέσμευση του ποσού και σας εμφανίζουμε την σελίδα επιβεβαίωσης για την αγοράς σας. Αν για οποιονδήποτε λόγο, και ενώ η προ έγκριση από την κάρτα σας είναι επιτυχής, δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η αγορά σας, στέλνουμε αυτόματα αίτημα στην τράπεζα σας με ακύρωση της προ έγκρισης. Η προ έγκριση σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί χρέωση της κάρτας σας για το συγκεκριμένο ποσό, αλλά δέσμευση του. Αυτό σημαίνει ότι από πλευράς μας έχουμε ζητήσει αποδέσμευση του ποσού από την κάρτα σας. Η αποδέσμευση πραγματοποιείτε από την Τράπεζά σας ως εκ τούτου οι εσωτερικοί κανονισμοί της εκάστοτε τράπεζας είναι αυτοί που ορίζουν τον ακριβή χρόνο αποδέσμευσης του ποσού από την κάρτα σας.
  • Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάρτα η οποία δεν είναι στο όνομά σας για την ολοκλήρωση της αγοράς του εισιτηρίου σας. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει υποχρεωτικά να περαστούν τα στοιχεία επικοινωνίας του κατόχου της κάρτας καθώς είναι πιθανό κάποιο από τα στελέχη της εταιρείας μας να επικοινωνήσει με τον νόμιμο κάτοχο της κάρτας για την επιβεβαίωση της συναλλαγής.
  • Όταν μια διαδικασία χρέωσης δεν ολοκληρώνεται, σας εμφανίζουμε μήνυμα με τις πιθανές αιτίες στις οποίες μπορεί να οφείλετε το γεγονός αυτό. Σε περίπτωση που το μήνυμα απόρριψης προέρχεται από την τράπεζα του καρτούχου, θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με την τράπεζα από την οποία έχετε εκδώσει την πιστωτική / χρεωστική σας κάρτα ώστε να σας ενημερώσουν για τον ακριβή λόγο απόρριψης.
  • Σεβόμαστε εσάς και την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε. Ασφαλίζουμε της συναλλαγές σας με τον δυνατό καλύτερο τρόπο. Για το λόγο αυτό το Airshop.gr έχει συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές ασφαλείας ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις για να λάβει την επίσημη πιστοποίηση του προτύπου PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standards). Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των συναλλαγών σας μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.airshop.gr/support/transaction-security. Στη σημερινή εποχή, καλώς ή κακώς, τα θέματα ασφάλειας πάντα επικρατούν στη σκέψη μας όταν συναλλασσόμαστε μέσω διαδικτύου. Το Airshop.gr σέβεται την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο το Site είναι πιστοποιημένο από την GeoTrust Inc. με βάση τις προδιαγραφές πιστοποίησης του RapidSSL. Όλα τα προσωπικά σας δεδομένα κρυπτογραφούνται αυτόματα με έναν 256-bit κώδικα κρυπτογράφησης SSL προσφέροντάς σας την υψηλότερη δυνατή ασφάλεια. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η επικοινωνία μεταξύ του υπολογιστή σας και των συστημάτων μας είναι ιδιωτική, απόρρητη και προστατευμένη. Η ασφάλεια του site επιβεβαιώνεται με την ένδειξη κλειδαριάς αριστερά της γραμμής διεύθυνσης (address bar). Κάνοντας διπλό κλικ πάνω στην ένδειξη μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες για το πιστοποιητικό ασφάλειας. Επίσης, ένδειξη ασφαλείας αποτελεί το γράμμα s μετά το http ( https ) στην γραμμή διεύθυνσης του περιηγητή σας (browser). Όλες οι οικονομικές συναλλαγές και χρεώσεις καρτών του airshop.gr γίνονται απ'το τουριστικό γραφείο MINIMA TRAVEL (αρ.αδείας ΕΟΤ: 0933E60000072800), το οποίο εδρεύει στην Θεσσαλονίκη (Ναυάρχου Κουντουριώτη 3, 1ος όροφος) και το οποίο εκδίδει όλα τα νόμιμα παραστατικά.